Being There ontwikkelt campagne voor Rustica Pizza

Being There ontwikkelt campagne voor Rustica Pizza

26-10-2021 (09:59) - Campagnes

Rustica is een transnational pizza merk van Dr. Oetker en wordt onder andere verkocht op de Scandinavische markt. Het merk is vergelijkbaar met een Big Americans in Nederland: net even wat groter, dikker en rijker dan een gewone pizza. Being There ontwikkelde voor Rustica en een nieuw internationaal campagneconcept: 'Great to share, too tasty to do it fair'.

Robrecht Stoekenbroek, strateeg bij Being There: "Een campagne met een knipoog zo dik als een Rustica pizzabodem." De campagne wordt vanaf medio oktober met digitale media, social en op tv uitgerold in Noorwegen, Finland, Denemarken en Zweden.
 

Credits

Klant: Dr. Oetker International
Bureau: Being There
Verantwoordelijk bij klant: Tim Hempelmann, Even Brandeggen, Marta Bialy
Strategie: Edward Stolze, Robrecht Stoekenbroek
Account handling: Mariska Franssen, Olivier Koning
Agency Producer: Anne van Weezel
Concept en Creatie: Isi Merkx, Elwin Kennis, Stef Jongenelen, Yona Hümmels
Productiemaatschappij: Holy Fools/
Regisseur: Toon Aerts
Executive Producer: Elles Markx
DOP: Floris van der Lee
Online: Ton Habraken
Grading: Crabsalad
Offline: Annelien van Wijnbergen
Versioning: Taco Arts, Wouter Abbestee
Audio/Muziek: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company