Ben richt zich met nieuwe campagne op de bewuste telecomgebruiker

Ben richt zich met nieuwe campagne op de bewuste telecomgebruiker

02-07-2021 (17:32) - Campagnes

Ben heeft een nieuwe merkcampagne gelanceerd, met de titel ‘Ben Bewust’. De nieuwe campagne grijpt terug naar de oorsprong van het merk: no-nonsense proposities en communicatie, voor mensen die bewust in het leven staan. De campagne is samen met TBWA\NEBOKO ontwikkeld.
 
In de nieuwe campagne richt Ben zich tot de groeiende groep bewuste consumenten. De nadruk van de vorige campagne- die lag op minder gebruiken van telecom- heeft plaatsgemaakt voor bewust gebruik van mobiele telefoons. Nog steeds met als doel de bewuste consument te bevestigen dat Ben de provider is die bij hen past.
 
De campagne bouwt voort op de herkenbare elementen. Zo wordt er in de basis altijd een blauw vlak gebuikt als canvas voor sterke copy. Altijd gebaseerd op een scherp inzicht en een merkattribuut dat vervolgens lijnrecht tegenover de hedendaagse normen worden gezet die gelden in de telecomcategorie. Hiermee toont Ben aan dat altijd maar grotere bundels en schermen, meer camera’s en nieuwe toepassingen haaks staan op bewust gebruik van telecom. Door constant met relevante en eigenzinnige voorbeelden te komen, kan Ben in verschillende media blijven verrassen.
 
De campagne is nu te zien via televisie, online, radio en in een serie out of home uitingen, inclusief spectacular. De volgende serie uitingen behouden hetzelfde stramien, maar spelen met andere merkattributen weer in op de hedendaagse standaard rond telefoongebruik.
 

Credits

Klant: T-Mobile/Ben
Bureau: TBWA\NEBOKO
Productie: Buck en Ambassadors