Bever ziet zonnige kant van regen

03-10-2017 (10:28) - Campagnes

Anders dan de meeste Nederlanders houdt Bever van de herfst. Regen, wind, guur weer. Heerlijk, zo betoogt het outdoormerk in zijn nieuwste campagne. Dus kreeg KesselsKramer de opdracht om Nederland ervan te overtuigen dat slecht weer misschien wel het mooiste weer is. 
 
De boodschap van de nieuwe campagne luidt dan ook: niemand is een binnenmens. Leven doe je buiten, ook –misschien wel juist - met slecht weer. Een boodschap waarmee je in Nederland wel goed zit. Bever zet zichzelf neer als het merk waardoor slecht weer geen belemmering hoeft te zijn om toch lekker in de buitenlucht te zijn. De najaarscampagne wordt deze week gelanceerd op radio, TV en online. Net als in zijn vorige campagnes zijn alle modellen in fotografie en film medewerkers van Bever.
 

credits

KesselsKramer: 
Creatie: Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Daphne Weers-Linthorst, Lea Noordhoek
Strategie: Matthijs de Jongh
 
Bever: 
Francis Langenberg
 
Crew: 
Rob Hodselmans, Dennis Vlot, Andre Plug, Tim de Heer
 
Post:
Gerhard van der Beek, Peter Alderliesten, Jesse Koolhaas, Michiel Wesselink & Manon Ikink (SoundCircus), Bas Mooij