Biermerk Bud maakt droom waar in Dare to Dream campagne

04-10-2021 (11:22) - Campagnes

In de 360-campagne Dare to Dream daagt Bud Nederland uit om dromen uit te spreken en waar te maken. Deze dromen vinden hun weg naar gepersonaliseerde flesjes, die van oktober tot en met december door heel Nederland verkrijgbaar zijn bij supermarkten en andere retailformules. Een onafhankelijke jury kiest in december een winnaar, wiens droom wordt gerealiseerd met coaching en funding ter waarde van €25.000,-.
 
Van een internationale zangcarrière tot het maken van een eigen documentaire: tot nu toe lukte het nog niet je lang gekoesterde droom te realiseren door gebrek aan tijd, omdat je leefde in functie van anderen, je carrière, je gezondheid, of omdat je als kind de kans niet kreeg. Juist nu het verlangen tot ontdekken en ontplooien groter is dan ooit door de restricties die de pandemie met zich meebracht, en nu de wereld langzaam maar zeker weer open gaat, is het volgens Bud hét moment om die langgekoesterde dromen te realiseren.
 
“Al jaren zetten we ons in Nederland en andere landen in om mensen te verbinden en nieuw talent een platform te bieden. We geloven erin dat wanneer je dromen durft te delen, er geweldige dingen kunnen ontstaan. Dat was de afgelopen twee jaar natuurlijk een stuk lastiger. Als Bud willen we de hernieuwde drive en onbevangenheid van mensen kracht bij zetten en mensen in staat stellen hun diepste droom waar te maken,” zegt Linda Elberse, Brand Manager bij Bud. 
 
De Dare to Dream campagne wordt uitgerold in een tv-commercial, digitale content en out-of-home advertenties. In deze uitingen staan persoonlijke dromen centraal. Multitalent Défano Holwijn is het gezicht van de campagne en wordt bijgestaan door diverse andere talenten, waaronder producer Jarreau Vandal, rapper en presentator Ta Joela en allround creative Celmatique. Daarnaast deelt onder andere oud-voetbalster Daphne Koster in een speciale video het verhaal over haar ultieme droom: gelijkheid tussen mannen en vrouwen in de voetbalwereld.