BK slaat nieuwe weg in

13-09-2021 (11:23) - Campagnes

BK is al 170 jaar een begrip in de Nederlandse keuken met betaalbare kwaliteitspannen in alle soorten en maten. Om het oer-Hollandse merk ook bij de nieuwe generatie thuiskoks onder de aandacht te brengen, start BK met een grootschalige campagne om de nieuwe merkidentiteit 'Gemaakt voor het Leven' te presenteren aan het publiek, met onder andere een nieuwe website, online video’s, een nieuw verpakkingsdesign, PR en een influencer campagne. 
 
Laura Burger, Marketing Manager van BK: “BK is een sterk merk met een enorm rijke historie. Onze pannen worden al jarenlang generatie op generatie doorgegeven. Daarbij zien we momenteel dat gezinssamenstellingen en leefstijlen aan het veranderen zijn. Een nieuwe generatie thuiskoks ontstaat, met andere wensen en behoeften. Wat echter niet verandert, is de verbinding die eten teweegbrengt. Koken is méér dan een maaltijd op tafel zetten. Het is de ideale gelegenheid om de dag door te nemen en verhalen te vertellen; een manier om de grote en kleine momenten in het leven te vieren. Het koken, het gerecht en het samen eten zorgt voor verbinding met elkaar. En wat je leefstijl of situatie ook is: BK biedt altijd de passende pan. Een pan die gemaakt is voor het leven.”