Bolsius focust op kaarsen als sfeermakers

Bolsius focust op kaarsen als sfeermakers

21-10-2021 (16:24) - Campagnes

Onlangs ging de nieuwe campagne 'Het is niet alleen een kaars' van Bolsius van start. In de nieuwe campagne laat Bolsius zien dat het eeuwenoude product al lang niet meer alleen de lichtbron is die het voorheen was. De producten van Bolsius zijn in deze tijd magische sfeermakers met veel verschillende betekenissen. De campagne 'Het is niet alleen een kaars' werd ontwikkeld door KesselsKramer.
 
In samenwerking met productiemaatschappij Since ’88 en regisseur Basha de Bruijn maakte KesselsKramer een modulaire campagne die zich op TV, online en sociale media manifesteert.
 

Credits

Bolsius: Loïc Chauteau, Tamara Schuitvlot, Renee van Rens
Bureau: KesselsKramer
Productie: Since ’88
Regie: Basha de Bruijn
Voice Over: Roziena Salihu
Muziek: Wouter van den Boogaard (Major Fifth)