Burger King is ‘the hottest place to work’

11-10-2018 (15:49) - Campagnes

SuperRebel ontwikkelde samen met Burger King een HR-campagne waarin medewerkers letterlijk vlam vatten en zelfs de minst coole routineklus met passie en vuur doen.


De recruitment campagne is de eerste campagne van Burger King gebaseerd is op de nieuwe, Nederlandse positionering die SuperRebel samen met Burger King Nederland heeft ontwikkeld. In samenwerking met Vizeum en Blauw Gras via social media, online advertising, advertenties en posters wordt de campagne uitgerold. De fotografie en regie voor de online videos is gedaan door Stef Nagel.

 

vlammen

Esther van de Graaf, Marketing Manager Burger King Nederland: "Bij Burger King draait alles om de Flame-Grilled burgers. Dat is voor ons het belangrijkste onderscheid met andere hamburgerketens en waarom we zijn gaan omdenken. Burger King is wat ons betreft de hottest place to work. En er is natuurlijk niets leuker dan spelen met vuur, ook daarin zoeken we graag de grens op.” 


Arjan Hoekstra
, Head of Concept SuperRebel.com: “Een belangrijk onderdeel van de positionering van Burger King is dat elke Whopper ter plekke vers voor je wordt gemaakt, en dat er maar liefst 221.184 manieren zijn om een Whopper te maken." 


Lodewijk Varossieau
, Creative Director SuperRebel.com: "Ik mocht zelf bij de nachtelijke productie zijn en ik kan zeggen dat het niet eenvoudig was om deze fantastische campagne te schieten. Maar het uiteindelijke resultaat is heel bijzonder. Dat hebben we te danken aan iedereen die heeft meegewerkt aan de campagne en het team van Burger King dat ook een nachtje heeft overgeslagen."