CeraVe lanceert met &.agency in Nederland

23-09-2021 (14:07) - Campagnes

Amerika’s meest bekende skincare merk CeraVe is nu verkrijgbaar in Nederland. Het Amsterdamse bureau &.agency is verantwoordelijk voor de Nederlandse merklancering. Een uitgebreide influencer strategie via TikTok en Instagram wordt ingezet om CeraVe vooral bij jongeren extra onder de aandacht te brengen.

CeraVe dankt een groot deel van haar bekendheid aan social media platforms als Tiktok, daarom is nu ook gekozen voor een uitgebreide influencer strategie waarbij de focus ligt op de Gen-Z-groep en Millennials. Met de slogan ‘Laat je zien’ wil CeraVe uitdragen dat ieder mens zich mag laten zien. De ambassadeurs die zich in deze campagne laten zien zijn Shary-An Nivillac, Duncan Tromp, Sophie Ousri, Sophia Kruithof en Sterre van Woudenberg. Zij hebben zich letterlijk blootgegeven door ‘bare face’ - zonder make up en zonder filter - op de foto te gaan.
 

Credits

Klantverantwoordelijk: L’Oreal | Active Cosmetics Division
Social & PR Manager: Miranda Nieuwland
PR & Communication Assistant: Anouk van Niekerk
Bureau: &.agency
Head of PR: Michelle Sprenkels - Sr. PR Manager
Head of Project: Blanca Vinke - Sr. Project Manager
Productie: Marloes Verhoeven, Des’ree van Wijk
Fotograaf: Ruben Visser 't Hooft