Crisp lanceert als eerste online supermarkt tv commercial

21-10-2021 (14:20) - Campagnes

Op maandag 25 oktober lanceert Crisp, de supermarkt-app voor knettervers eten, als eerste online supermarkt een massamediale campagne op landelijke televisie. Een belangrijk moment in het bijna driejarig bestaan van de boodschappen-app, die daarmee de nichemarkt definitief ontstijgt.
 
Met 'meer mensen' wordt nadrukkelijk heel Nederland bedoeld - vandaar de keuze voor prime time televisie op Nederlands best bekeken zenders. Een opmerkelijke zet voor een volledig digitale shop, maar de organisatie is er klaar voor. In het afgelopen jaar is de operatie verstevigd, met een uitgebreid aanbod aan verse producten en meer bezorgtijden in het hele land, dat het de toenemende vraag aan kan.
 

Verse producten

Vanaf de start heeft Crisp zich vooral onderscheiden met de kwaliteit van verse producten. Die sluiten aan bij de behoefte van veel klanten om vaker vers en gezond te eten. Op zichzelf is die wens niet genoeg om een blijvende verandering in het dagelijks eetpatroon door te voeren. Maar smaak blijkt dat wel. Crisp ziet dat dit de belangrijkste motivatie is voor herhaalaankopen - vooral voor seizoensgroente en -fruit. De kleurrijke tv-commercial is een ode aan die smaak.
 
De nieuwe tv-commercial is vanaf 25 oktober op alle grote zenders te zien.
 

Credits

Opdrachtgever: Crisp
Client responsible: Rózsa Groothoff, Marloes Dobbe & Bing Gall
Agency: dentsuACHTUNG!
Executive Creative Director: Kika Douglas Castroviejo
Creative Director: Samyr Souen
Creatives: Diederik Mulder & Daniel Disker Bunde-Pedersen
Managing Director: Boris Nihom
Production: Sarah van der Steege
Account: Eveline Rooders
Production Agency: Cake film
Director: Ayla Spaans
Producer: Jolanda de Boer & Ellis Thomas
Director of Photography: Dionne Cats
Edit: Eline Bakker
Grading: De Grot
Music: Massive Music