De echte kerst volgens Kruidvat

03-12-2021 (08:30) - Campagnes

Mensen streven tijdens de feestdagen naar een perfect plaatje en halen hiervoor alles uit de kast: een feestelijke outfit, stijlvolle make-up, een chique kapsel, mooie cadeautjes en een huis dat tot in de puntjes verzorgd is. Dit brengt echter wel een flink kostenplaatje met zich mee… Of toch niet?
 
Kruidvat laat in haar kerstcommercial zien dat de mooiste dagen van het jaar niet duur hoeven te zijn. Zo slaagt de hoofdpersoon van de campagne, single moeder Lies, er met de hulp van Kruidvat in om zichzelf en haar kinderen de perfecte kerstlook te geven. Voor een Kruidvat prijsje. En blijft ze, ondanks alle drukte, chaos en een irritante ex de ideale gastvrouw van het kerstfeest. Sterker nog, met het geld dat ze bij Kruidvat heeft bespaard, bezorgt ze hem letterlijk een ‘Merry Christmas’. Kruidvat gaat hiermee niet voor het ideale kerstplaatje, maar laat, met een Kruidvat-knipoog, de échte kerst zien.
 
De commercial, ontwikkeld door DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat, zorgt voor een glimlach en gaat vanaf 6 december live op televisie en via online media, waarmee Kruidvat’s kerstcampagne ‘De mooiste dagen, hoeven niet duur te zijn’ wordt afgetrapt.
 
Brenda Smith, Directeur Marketing & Customer Experience bij Kruidvat licht toe: “Lies laat in onze commercial zien hoe je met een beetje hulp van Kruidvat en een flinke dosis positieve energie, kunt zorgen dat je er deze feestdagen een mooi feest van kunt maken. En bij Kruidvat willen we situaties laten zien die herkenbaar zijn voor iedereen.”
 

Commercials social media

In aanloop naar kerst is via de social media kanalen van Kruidvat te zien hoe Lies zichzelf voorbereid op de feestdagen. Van het versieren van haar huis tot het regelen van cadeaus, nieuwe make-up of kerstaccessoires. Gelukkig heeft Kruidvat ook alles om te relaxen ná de feestdagen
 

Credits

Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Productiehuis: Annomann
Post-productie: Crabsalad en Efraïm Gons
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Earforce
Media: Initiative en Greenhouse Group
Concept: DDB Unlimited & Eigen Fabrikaat
Offline edit: Marc Bechtold