De plus van 50+ in de spotlights in nieuwe campagne Becel

08-10-2020 (13:38) - Campagnes

Becel heeft een nieuwe campagne gelanceerd die draait om een sterk hart: ‘de + van een sterk hart’. Boodschap is dat om te kunnen genieten van de voordelen van het ouder worden, je goed voor jezelf moet zorgen. De campagne is ontwikkeld door N=5.
 
De inspiratie van de eerste commercial kwam van een waargebeurd verhaal van een opa die op zijn 65e zijn zwemdiploma ging halen om met zijn kleinkinderen te kunnen zwemmen. Met de tv-spot wil Becel mensen de kracht, energie en vreugde laten voelen die een sterk hart je kan brengen. Bekijk de video hier.
 

Platform

Becel wil komende jaren een platform bouwen dat laat zien hoe mooi, krachtig en vreugdevol de tweede helft van het leven kan zijn. Thijs Bontje van N=5 legt uit: ‘Becel richt zich op een doelgroep van 50+.  De ‘Ok, boomers’ zeg maar. En dat negatieve beeld dat aan de + van 50+, of zelfs al 40+ kleeft gaan we met deze campagne omdraaien.’
 
Malford Milligan zong speciaal voor de film het nummer ‘Arms Around The World’ in. De 61e jarige zanger is een veel bekroonde Texaanse zanger en wordt vaak vergeleken met soul iconen als Otis Redding. Het volledige nummer wordt binnenkort uitgebracht.