De schoonheid van afval

09-04-2019 (09:00) - Campagnes

elho heeft de bureaus Sunshine and Sausages en UM uitgekozen om van elho een sterk internationaal consumentenmerk te maken. 

 
Het Nederlandse familiebedrijf creëert al 55 jaar zeer succesvol design potten en is in ruim 75 landen wereldwijd verkrijgbaar. Veel consumenten hebben al een mooie elho plantenpot, regenton of gieter in huis, zonder dat ze zich bewust zijn van het verhaal achter dit innovatieve, kleurrijke merk. 
 

Melanie Meskers
CCO elho Group: ‘We willen mensen inspireren om zich in hun dagelijks leven te omringen met meer groen, omdat we weten dat de natuur je gelukkiger maakt. Deze ambitie ligt besloten in onze purpose: GIVE ROOM TO NATURE. Samen met Sunshine and Sausages hebben we daarvoor nu de strategie en het creatieve werk ontwikkeld om onze purpose uit te dragen.” 
 

Marjolein Arts
, Marketing Manager a.i.: ‘We willen graag de natuur dichterbij brengen met mooie designs en slimme oplossingen. elho doet dit op een manier waar de natuur ook blij van wordt. In onze kick-off campagne, ‘De schoonheid van afval’ vertellen we dat onze potten grotendeels gecreëerd worden van gerecycled plastic. Niet alleen daarin loopt elho voorop. Zo draait ook onze hele productie op onze eigen windmolen in Tilburg. Deze 1e mediacampagne in Nederland en Duitsland gaat sterk aan onze naams- & propositiebekendheid bouwen’. 
 

Credits

Klant:     Melanie Meskers, Marjolein Arts
Client Services:   Jitte Milder (Sunshine and Sausages), Maike Stockel (UM) 
Strategie:            Jeroen Huisman (Sunshine and Saugages), Tobias Vermeieren (UM),  Laurens van der Hulst                              (UM)
Creative Director: Niels Streckfuss
Productie:      Peek Creative Studios
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.