De zekerheid van Prioderm

08-05-2020 (16:07) - Campagnes

Het zijn onzekere tijden. Zoals nu ook weer. Er breekt een nieuwe periode aan waarin mensen weer meer bij elkaar in de buurt zijn en vooral schoolgaande kinderen veel met elkaar in contact komen. Dus als de kinderen vanaf volgende week weer naar school gaan met hun quarantaine-kapsels, zijn luizen wel het laatste waar ouders én kinderen zin in hebben.
 
Chunk Creative Agency ontwikkelde een luchtige campagne om dit vervelende onderwerp onder de aandacht te brengen. De centrale boodschap is: je bent weliswaar de afgelopen tijd niet naar de kapper geweest en hebt daardoor een raar kapsel, met Prioderm heb je in ieder geval géén gedoe met luizen. En dat geeft ouders en kinderen een klein beetje extra zekerheid de komende weken. De vorm en beeldtaal zijn bewust luchtig en vrolijk gehouden, het is voor de meeste mensen vooral fijn dat de maatregelen wat worden versoepeld.
 
Prioderm is een product van Mylan Nederland. Mylan is een wereldwijd opererend bedrijf in de gezondheidszorg dat zich inzet voor nieuwe standaarden in de gezondheidszorg en 7 miljard mensen toegang biedt tot geneesmiddelen van hoge kwaliteit.