Dept zet influencers in voor Signify

14-06-2018 (16:21) - Campagnes

Dept werkt samen met influencers voor Signify, het voormalige Philips Lighting. Vijfentwintig brand ambassadors uit Nederland en België gaan content maken om hun volgers te inspireren op het gebied van licht.


Sam Zonjee, digital marketing manager bij Signify: “Samenwerken met influencers is interessant en uitdagend doordat het mensenwerk is. Dat vraagt om tijd, aandacht en afstemming. Het is dan ook waardevol dat we samen met Dept zowel de strategie als de invulling tactisch en operationeel kunnen uitwerken." 


Japie Stoppelenburg, creative director bij Dept: “Met toffe content willen we het grote publiek kennis laten maken met de verlichting van Signify. Influencers kunnen op een voor hun volgers interessante manier laten zien hoe je verlichting onderdeel kunt maken van je huis en tuin. Een gaaf project om aan te werken.”

 

nieuwe weg

Philips en Dept werken nu al zeven jaar samen voor onder andere Philips verlichting, Philips Domestic Appliances, Philips Mother And Child Care en Philips Oral Health Care. Signify richt zich voor haar consumentenverlichting op het informeren, inspireren en concreet verder helpen van haar (potentiële) klanten. In deze nieuuwe campagne slaat Dept een nieuwe weg met influencers door doelgroepen via alternatieve en innovatieve manieren te bereiken.