Derde commercial Etos-campagne live

27-03-2017 (09:31) - Campagnes

Na de introductie van de nieuwe campagne van Etos met de thema’s ‘Spotprijzen’ en ‘Sparen voor Essie’, wordt vanaf vandaag de nieuwe stijl doorgezet in het Thema ‘Beautymania’.  

Vaste elementen zijn de optimistische impactvolle en zelfverzekerde grafische stijl van de commercial.  De campagne is herkenbaar Etos maar geoptimaliseerd voor ‘Beautymania’ door de keuzes in grafische elementen, modelbeeld, kleur, copy en montage stijl.

VBAT heeft in opdracht van Etos een nieuw campagneconcept en daarbij horende stijl ontwikkeld. Realisatie van de commercial is gedaan in samenwerking met Woodwork en Sizzer. De campagne start vanuit de commerciële thema’s die bewezen hebben traffic naar de winkel te genereren.

credits
Concept VBAT:
Design Director: Thea Bakker; Designer: Alisa Erin
Brand Director: Theo Lindemann; Account Director: Robbert Dickmann 

Realisatie:
Producer: Stefany Rietkerk
Productie: Woodwork: Marvin Koppejan, Nina Fabel
Muziek: Sizzer: Dolf Bekker & Niels Docter

Verantwoordelijk bij klant: Aletta Kok; Manager Marketing and Communications (Etos)
Valesca Benjamin; Marketing Campaign Manager (Etos)

 

 

170314_Etos_BeautyMania_TV20_FINAL from VBAT on Vimeo.