Diversiteit centraal in kerstcampagne Rituals

14-12-2017 (11:58) - Campagnes

Gisteren is de nieuwe multimediale kerstcampagne van Rituals van start gegaan op Utrecht Centraal. De campagne staat in het teken van de schoonheid van diversiteit. 
 

open your heart

Met Open Your Heart wil het merk de boodschap meegeven dat we allemaal verschillend zijn, maar als je je hart openstelt en de schoonheid van diversiteit omarmt, geef je de wereld om je heen positiviteit, aandacht en liefde. Op Utrecht Centraal is gedurende twee dagen een photo booth geplaatst waar een campagnefotograaf zwart-wit portretfoto’s maakte van reizigers. De foto’s werden weergegeven op een groot digitaal scherm in het station. 
 

Tradition of Giving

Als onderdeel van de campagne heeft Rituals enkele influencers gestrikt die met de hashtag #openyourheart hun persoonlijke verhaal delen. Consumenten kunnen ook zelf een bedankfilmpje maken voor een dierbare en deze delen op social media. Rituals maakte daarnaast een kerstvideo om de campagne The Tradition of Giving onder de aandacht te brengen. De commercial wordt in verschillende landen in bioscopen en op televisie vertoond. 
 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.