dpdk ontwikkelt 3D-seksdummies

31-03-2015 (07:21) - Campagnes

Soa Aids Nederland, Rutgers WPF en creatief digitaal bureau dpdk lanceren de vernieuwde site www.sense.info. dpdk is verantwoordelijk voor het gehele strategische concept dat bestaat uit het redesign van de website en de ontwikkeling van twee interactieve 3D-seksdummies.
 
De vernieuwde Sense.info website voor jongens en meisjes tussen de 12 en 25 jaar geeft informatie voor uiteenlopende doelgroepen. Er is rekening gehouden met verschillen in  seksuele voorkeur en etnische achtergrond. 

Door de 3D-seksdummies, een meisje en een jongen, uit te kleden kun je meer over de erogene zones ontdekken door er langs te gaan. Na uitgebreid onderzoek, waaruit blijkt dat het gebruik van mobiel onder jongeren explosief stijgt, is bij de ontwikkeling besloten om voor een mobile-first strategie te gaan. De website is volledig responsive waardoor je de seksdummies gemakkelijk op je smartphone kan bedienen. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.