Dromen over reisavonturen met easyJet

Dromen over reisavonturen met easyJet

13-09-2018 (09:24) - Campagnes

EasyJet lanceert vandaag zijn nieuwe marketingcampagne ook in Nederland. De campagne die in heel Europa wordt uitgerold, moet het wonder van reizen door de lucht tot leven brengen en kijkers inspireren om te dromen over hun volgende reisavonturen.


Stephanie Doggen, easyJet Marketing Manager Nederland, zegt: “Met de lancering van deze nieuwe campagne en de start van het schaatsteam Team easyJet, gaan we in Nederland een geweldige tijd tegemoet. Met beide zorgen we voor een emotionele verdieping van ons merk in Nederland. Dit verbreedt het beeld dat Nederlanders van easyJet hebben." 


Lis Blair, easyJet’s Chief Marketing Officer, zegt: “Met deze nieuwe marketingcampagne beweegt easyJet zich meer richting een emotionele positionering bij onze verdere groei in Europa. We doen dit door het gebruik van mooie en fantasierijke reisbeelden om onze klanten te inspireren.” “Met meer dan 1.000 routes kunnen onze klanten veel mooie en verschillende belevenissen meemaken." 

 

campagne

Een pakkende en inspirerende film toont een vliegtuig boven de wolken en neemt de kijker mee langs de verschillende reisfantasieën van de passagiers aan boord. easyJet’s Senior First Officer Diana Gomes da Silva neemt de kijker mee op deze reis. De film eindigt met een zon die ondergaat in het Europese landschap en laat je fantaseren over waar easyJet jou heen zou kunnen brengen.


De mediaplanning en -inkoop wordt verzorgd door het bureau OMD. Het bureau VCCP heeft de creatieve leiding over de film die door Sacred Egg via Riff Raff Films is geschoten.