Een zomer vol verrassingen bij McDonald’s

Een zomer vol verrassingen bij McDonald’s

17-06-2019 (11:55) - Campagnes

McDonald's trapt de Summer Surprises Campagne af met gasten die spontaan worden verrast met een prive´ achterbankconcert van Miss Montreal en Wulf. Via de intercom horen de artiesten welke zomerse tunes de nietsvermoedende gasten van de McDrive graag aan hun bestelling toevoegen. Uit de reacties blijkt hoe verrast de gasten zijn.
 
De campagne is omnichannel zichtbaar via de App, TV, social content, (D)OOH, owned media, online bannering en instore materialen.
 
“De meeste gasten bezoeken onze restaurants heel spontaan”, vertelt Annemarie Swijtink, Director Marketing van McDonald’s Nederland.” Met de Summer Surprises bezorgen we onze gasten spontane Good Times. En dit is nog maar het begin. De hele zomer, van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in het restaurant, bij de McDrive of via McDelivery zou je zomaar op een zomerse manier verrast kunnen worden.”
 

Credits

Bureau: TBWA\NEBOKO
Klant: McDonald's Nederland / Mike Willemsz