Eens een Suzuki, altijd een Suzuki

Eens een Suzuki, altijd een Suzuki

17-09-2018 (09:38) - Campagnes

De meerderheid van de Suzuki rijders kiest bij een volgende auto weer voor Suzuki. Daarom ontwikkelde The Merge samen met Suzuki een campagne die dit feit onderstreept. Om ook mensen die geen Suzuki rijden verliefd te laten worden op Suzuki is er bovendien een sales campagne aan gekoppeld.


In de TVC zie je een echtpaar hun Suzuki Swift aandachtig wassen. Even later winnen ze 25 miljoen euro in de loterij. De onvermijdelijke vraag volgt natuurlijk wat ze daarmee gaan doen. Een vraag waar deze fervente Suzuki rijders geen seconde over hoeven na te denken.


Op deze TVC volgt één van de vier tag-ons waarin we het echtpaar trots voor hun nieuwe villa zien staan omringt door al hun nieuwe Suzuki’s inclusief een scherp private lease of inruil aanbod.


In de radiocommercials hoor je hoe deze loterij winnaars hun prijs in ontvangst nemen of de dealer bellen om alle Suzuki’s in alle leverbare kleuren te bestellen. De campagne krijgt daarnaast ook online ondersteuning. 


In deze campagne worden de 7 garanties van Suzuki geïntroduceerd. Een lijst van 7 redenen waarom iemand die een Suzuki rijdt, nooit meer wat anders wil.

 

De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met:

Nimag B.V.
The Merge
New Amsterdam Film Company
The Ambassadors
Wavemaker

 

Eens een Suzuki, altijd een Suzuki from The Merge on Vimeo.