Eindeloze cadeauzak van TK Maxx

15-11-2018 (15:20) - Campagnes

Cadeautjes zijn niet alleen voor de feestdagen, maar voor het hele jaar – volgens de speelse, schijnbaar ‘Eindeloze Cadeauzak’ en de nieuwe feestelijke campagne van TK Maxx. Met het lanceren van de campagne deze week biedt de off price retailer fanatieke shoppers de kans om een heel jaar lang, maandelijks grote cadeaus voor kleine prijzen uit te pakken – helemaal gratis.
 
 
De activatie-gerichte campagne loopt in het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Polen, Oostenrijk en ook in Nederland. Voor de campagne wordt ATL gecombineerd met print, digital, social, PR en experiential voor een volledige feestelijke, geïntegreerde en doorlopende Europese campagne.
 
 
Een beperkt aantal op maat gemaakte Eindeloze Cadeauzakken worden verborgen in de schappen van TK Maxx-winkels in heel Europa. Vanaf 12 november t/m 23 december zijn de zakken ook in Nederlandse TK Maxx winkels te vinden. De gelukkige shoppers zullen een jaar lang cadeaus ontvangen! En shoppers die zich enorm in de feeststemming wanen, kunnen deze eventueel ook doneren aan vrienden of familie.
 

samenwerkende bureaus en TK Maxx

Wieden+Kennedy Londen is verantwoordelijk voor de campagne, TVC-productie en digitale activatie. Ogilvy PR & Influence Amsterdam is verantwoordelijk voor PR in Nederland, Mindshare Amsterdam is het mediabureau en The Oval Office beheert experiential in Nederland. De in-store en social creaties worden geleverd door het interne, creatieve team van TK Maxx.
 
 

TVC

De activatie wordt tot leven gebracht in een iconische verfilming, geregisseerd door Nick Ball van Blink Productions en is in Nederland ingesproken door Alex Klaassen. De video verwelkomt de ‘onvoorstelbare mogelijkheden’ boodschap van TK Maxx deze feestdagen.
De campagne is opgenomen in de overdreven, cinematische stijl waar het merk bekend om staat, met eenopvallende rumba soundtrack van Jose Norman’s Cuban Pete. Het laat cadeaus zien die het hele jaar worden uitgedeeld door de Eindeloze Cadeauzak, die tot leven komt wanneer een oh-zo-gelukkige TK Maxx-schatzoeker zich in de productschappen nestelt.
 

Dit is de derde kerstcampagne van TK Maxx onder het merkplatform van ‘Ridiculous Possibilities’, het geschenk van eindeloos geven, die de propositie ‘Grote geschenken. Kleine prijzen’ symboliseert.