Eindje vliegen met Eindhoven Airport

18-05-2018 (16:56) - Campagnes

Vandaag lanceert Eindhoven Airport een nieuwe merkcampagne. De luchthaven is met iets van zes miljoen passagiers per jaar de tweede luchthaven van Nederland, maar is veel overzichtelijker want kleiner. Toch zijn er heel veel bestemmingen waar je op kunt vliegen.


Eindhoven Airport introduceert met de campagne, ontwikkeld is door IN10, de hashtag #eindjevliegen die inzet op veelvuldig gebruik van socialmedia. Omdat de campagne een social karakter heeft, ligt de focus van media en middelen vooral op de kanalen Facebook, Instagram en YouTube. De bedoeling is dat reizigers de campagne tot leven gaan brengen door te delen dat zijn vanaf Eindhoven de wereld aan het verkennen zijn. Naast het inzetten van sociale kanalen wordt de campagne ook uitgezet via out of home media op stations en tankstations in de terminal zelf.

 

klein is symphatiek

Bjorn Stolte, Managing Director IN10: “Met #eindjevliegen benadrukken we op sympathieke wijze dat Eindhoven Airport inmiddels heel wat meer te bieden heeft dan men denkt, zonder daarbij afbreuk te doen aan de gemaksassociatie.”


Eli Lejeune, Marketing Manager Eindhoven Airport: “Eindhoven Airport geniet ondanks haar groei nog altijd van de vele voordelen van een compacte luchthaven. In de afgelopen periode openden we een nieuwe prijswinnende departure lounge met state-of-the art gates, met een tweede Starbucks en The Bar, een branded horeca concept van Bavaria. Het feit dat je daarnaast vanaf onze luchthaven naar meer dan 80 bestemmingen kunt, geeft aan dat we genoeg te vertellen hebben. Een verhaal dat wellicht niet zo bekend is. We denken met deze campagne hier op een impactvolle manier verandering in te brengen."