Eurojackpot lanceert vervolgcampagne ZoooveelMoneyMan

14-07-2020 (15:27) - Campagnes

De ZoooveelMoneyMan gaat in een vandaag gelanceerde vervolgcampagne van Eurojackpot op inspiratietour door Nederland. 
 
De ZoooveelMoneyMan is het gezicht van de Eurojackpot-campagne. Hierdoor is het mogelijk om een diversiteit aan content in te zetten, die afgestemd is op een specifiek medium type, zonder dat de crossmediale herkenning en consistentie verloren gaat. In de TVC wordt hij gevolgd op zijn tour en wordt er kennisgemaakt met zijn persoonlijkheid en levensmotto. Via digitale media wordt er verdieping aangebracht door een veelvoud van zijn fantasieën te laten zien.
 
De campagne is samen met digital agency Dept ontwikkeld, met ondersteuning van productiemaatschappij DPPLR en Mediabureau Mindshare. Greenhouse is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -executie.

Credits:

Klant: Eurojackpot | Nederlandse Loterij?Creatief bureau: Dept
Mediabureau: Mindshare.Greenhouse
Productie: DPPLR i.s.m. AMP Amsterdam, Klevr & Soundcircus