Ex-miljonair Hans verschijnt in nieuwe commercial van KPN

05-08-2019 (10:02) - Campagnes

Vanaf maandag is een nieuwe commercial van KPN op televisie te zien met in de hoofdrol ex-miljonair Hans, bekend uit de Telfort-reclames. Zoals altijd laat het optimistische voormalig Quote 500-lid zien hoe je kunt genieten zonder te veel te betalen.
 
“Wie had dat gedacht? Van een privéstrandje naar all-inclusive met een bandje”, zijn de eerste woorden van het Telfort-icoon in de nieuwe KPN-commercial. Met zijn gezin geniet hij van de vakantie in een overvol zwembad en aan het lopend buffet.
 

Hansdoek

De Telfort-reclamereeks werd in 2011 bedacht door reclamebureau N=5. Hans maakte de afgelopen acht jaar furore als de door de crisis getroffen ex-miljonair. Hans, zijn vrouw en twee kinderen moesten financieel een forse stap terug doen. Geen dure huizen, luxe vakanties en uitbundige feesten meer. Maar Hans wist zijn financiële val een positieve draai te geven.
 
Sinds mei dit jaar zijn Telfort en KPN samengegaan. Zo wil de telecomaanbieder de krachten van beide partijen bundelen. Voor de abonnees van Telfort is er niets veranderd. Consumenten die houden van goede aanbiedingen hoeven volgens de telecomaanbieder niets te vrezen. Zoals Hans al zegt: “Ook nu Telfort KPN wordt, blijven er genoeg slimme deals te vinden.” Zo heeft de inventieve ex-miljonair voor klanten die deze maand een abonnement met Samsung S9 afsluiten een toepasselijk cadeau: de Hansdoek, een handdoek om strandbedjes bezet te houden.