Feliciteren in stijl, vakmanschap centraal in nieuwe campagne Fleurop

Feliciteren in stijl, vakmanschap centraal in nieuwe campagne Fleurop

27-10-2020 (11:51) - Campagnes

Iemand feliciteren? Het gaat er niet om wát je zegt, maar hóé je het zegt. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van Fleurop. De bloemenspecialist brengt in de bijbehorende TV-commercial een ode aan de passie en het vakmanschap van vakbloemisten.

Naast de hoofdcommercial omvat de campagne van Fleurop drie strooicommercials, waarin de vernieuwde Fleurop Cadeaushop centraal staat. Daarin worden onder andere de Fleurop Flavours bonbons getoond. Ook is er aandacht voor de Fleurop Bloemenbon, die zowel online als bij alle Fleurop vakbloemisten in Nederland verkrijgbaar en inwisselbaar is.
 
De tv-commercials vormen de basis van de campagne. Deze zijn vanaf 1 november te zien op NPO-zenders 1, 2 en 3 en de AdAlliance-zenders waaronder RTL4, RTL5, TLC, en 24Kitchen. Daarnaast wordt de campagne onder de aandacht gebracht via online video en social media. Bekijk de commercial hier.
 

Credits

Bureau: Wubbe
Adverteerder: Fleurop
Verantwoordelijk bij klant: Jeroen de Zwart, Wendy Smit en Leonie van Zante
Productie: Kaaps