Fitgirls lanceert campagne Let's get real

06-11-2017 (09:00) - Campagnes

Het hele jaar door proberen vrouwen alle ballen hoog te houden. Gezond leven, sporten, gezin, werk, studie en ook nog een rijk sociaal leven. Het platform FITGIRLS wil vrouwen de tools bieden om deze doelen te behalen en zowel lichamelijk als geestelijk balans te vinden. Maar het leven is nu natuurlijk niet zo mooi als op Instagram.
 
 
FITGIRLS wil bespreekbaar maken wat er echt door vrouwen hun hoofd gaat, en hoe ze naar zichzelf kijken. Hiermee hopen zij bewustwording te creëren en de taboes te doorbreken. Wat gebeurt er als je echt eens naar jezelf en naar elkaar gaat luisteren, dan worden vrouwen toch alleen maar sterker?
 

#LETSGETREAL 

FITGIRLS lanceert samen met BN’ers en Social Influencers Fajah Lourens, Martine Hauwert, Milou Turpijn, Roos Forman, Jip Isabel de Jongh en Nanne van der Leer op maandag 6 november de #LETSGETREAL campagne video. Daarnaast zullen er tot eind december wekelijks diverse BN’ers en social Influencers aan het woord komen.
 
Volgers worden opgeroepen om mee te doen aan de campagne en hun struggles te delen op Instagram met de hasthag #letsgetreal. Het doel is om samen met hun following het verschil te maken door een golf van realness, happy vibes en empowerment door social media te laten gaan.
 

Over FITGIRLS

FITGIRLS wordt gerund door Dani Jasarevic en Lizzy Blijleven en is een snelgroeiende community die zich focust op unieke content op het gebied van mindset, balans, training, voeding en ontspanning. In tegenstelling tot andere ‘fit’-communities legt FITGIRLS het accent meer op innerlijke dan op uiterlijke fitheid. Zij lanceren voor de tweede keer de ‘’Let’s get real’’ campagne omdat zij de manier waarop vrouwen over zichzelf denken willen veranderen en ze de kracht willen geven om in zichzelf en eigen keuzes te geloven.