Fitzroy ontwikkelt nieuwe campagne voor ontwikkelaar BPD

18-10-2017 (11:06) - Campagnes

Na een korte orientatieronde heeft BPD gekozen voor bureau Fitzroy. BPD is een onderneming die zich bezig houdt met een van de belangrijkste levensbehoeften: wonen. BPD is de grootste gebiedsontwikkelaar van Nederland, en is ook actief is in Frankrijk en Duitsland. 
 

Fitzroy is verantwoordelijk voor het opzetten van de communicatiestrategie en de daarbij horende executie. Jur Baart, oprichter van Fitzroy: “Waar we bij sommige klanten echt verhalen moeten ontwikkelen, vielen we bij BPD met onze neus in de boter. Het duizelt daar van de verhalen, opinies en onderzoeken die nog nooit naar buiten zijn gegaan. Aan de hand van een gelaagde contentstrategie gaan we nu laten zien dat BPD de leider en kennisautoriteit is op het gebied van gebiedsontwikkeling. Ze hebben de juiste mensen, kennis en vooral durf om nieuwe gebieden te ontwikkelen."
 
De campagne zal online te zien zijn op eigen kanalen, branchespecifieke blogs en Linkedin. De eerste film is met Harm Janssen - regiodirecteur van BPD - die oplossingen aandraagt om woningen betaalbaar te houden.


credits

Client: BPD Gebiedsontwikkeling
Bureau: Fitzroy
Productiemaatschappij: Circus Family 
 
 

Betaalbaarheid volgens BPD - interview met Harm Janssen from Fitzroy Amsterdam on Vimeo.