GIG verklaart oorlog aan saai in campagne

06-04-2021 (13:04) - Campagnes

"Saaie video's hebben maar één plek in de wereld: de prullenbak," aldus het videoproductiebedrijf GIG uit Breda. Het videoproductiebedrijf GIG lanceert de campagne: 'Death to boring video.' In deze campagne wordt de strijd aangegaan met saaie content. Stop met 'even snel een filmpje maken' en kies voor een sterk idee met een goed verhaal en gelikte beelden, is het idee.
 
"Afstappen van saai klinkt eigenlijk heel logisch, maar als we kijken naar wat er gemaakt wordt blijkt dat soms makkelijker gezegd dan gedaan." Zo vertelt lead creative, Toon Donders. "Met deze boodschap willen we mensen bewust maken van de vaak slechte keuzes die gemaakt worden. Wees origineel, durf keuzes te maken en stop vooral met saai zijn." De campagnevideo spreekt boekdelen, waarmee het bedrijf zich wil profileren als hét videoproductieberijf van Brabant. Meer over de campagne is te vinden op quitboring.nl.