Grolsch lanceert nieuwe 0.0 televisiecampagne

12-04-2021 (12:14) - Campagnes

Vanaf 12 april start de nieuwe campagne voor Grolsch 0.0 bieren. Met een TVC, online film en activatie wil het merk de volledige range 0.0 onder de aandacht brengen. De campagne valt onder de overkoepelende campagne Proef Karakter die de brouwerij drie jaar geleden lanceerde.

In de commercial horen we de iconische Grolsch soundtrack ‘Time of the season’ en zien we verschillende karakters genieten van hun biertje. Ze doen dit op momenten die op het eerste gezicht voor iedereen herkenbaar zijn: na het werk, na een voetbalwedstrijd, aan het einde van een verhuizing en na een lange wandeling in de natuur.
 
Op het einde van de films zit een subtiele twist: anders dan bij pils of speciaalbier begint de actie pas na het drinkmoment. Want dat is - naast de smaak - hetgeen Grolsch 0.0 anders maakt; het vormt geen onderbreking van je dag. Je kan gewoon verder, wat er dan ook in je agenda staat. En als je dan toch voor een lekker genietmoment tussendoor gaat, kies dan voor de bekroonde alcoholvrije bieren van Grolsch: het meest karaktervolle 0.0 bier van Nederland.

Credits

Bureau: Fitzroy
Verantwoordelijke bij klant: Ard Bossema, Melanie Koning, Ellen Slaa Kamphuis
Production Company: CZAR Amsterdam
Executive Producer: Karlijn Paardekooper
Producer: Robert Nan
Production Manager: Felice van Zuilen

Director: Jonathan Herman
DOP: Jasper Wolf
Art Director: Rikke Jelier (Jelier & Schaaf)
Editor: Jurriaan van Nimwegen
VFX,Online: Storm Productions
Grading: Joppo van De Grot
Sounddesign: Kees Kroot van Sound Circus
Muziek: Time Of The Season van The Zombies