HALAL Studios maakt 'A Frame for Every Face' voor Ace & Tate

25-01-2022 (17:10) - Campagnes

HALAL Studios, de nieuwe creatieve studio van HALAL, begint het jaar met een nieuwe campagne voor Ace & Tate. 'A Frame for Every Face' is een multimediale campagne die film en fotografie combineert. De film is geregisseerd door HALAL’s opkomende regisseur Camille Boumans, de foto’s zijn geschoten door gerenommeerd fotograaf Nick van Tiem.
 
Ace & Tate’s 'A Frame for Every Face' gini online door middel van een media push op socials, met een focus op TikTok. In de video wordt een soortgelijke methode gebruikt als in TikTok-video’s en Instagram Reels - wat de doelgroep, de schermliefhebbende Gen Y en Gen Z, aanspreekt. Door in te zoomen op de ogen van de brildragende cast en vervolgens via hun ogen naar een ander personage te gaan, ontstaat er een hypnotiserend effect. Het inzoomen zorgt ervoor dat de kijker in de digitale wereld wordt meegezogen die het visuele leven van screenagers weerspiegelt.
 

Aftrap HALAL Studios

HALAL Studios’ Creative Director Pascal Duval heeft nauw samengewerkt met het team bij Ace & Tate, om vervolgens op het idee te komen dat de diversiteit van het merk weerspiegelt: de recreatie van het hypnotische effect van TikTok in de ogen van de cast. De campagne is gefilmd door de jongste regisseur uit HALAL’s straatje: Camille Boumans. Boumans duikt via de pupillen van personage naar personage en benadrukt hoe uniek elk mens is, waar Nick van Tiem met zijn intieme portretten de warmte en individualiteit van de personages weet te vangen. Op een subtiele wijze wordt geaccentueerd dat Ace & Tate voor iedereen is.
 
Head of HALAL Studios, Caroline Hagoort: "Ik ben ongelooflijk trots op het eindresultaat. Dit is onze eerste campagne die live is gegaan sinds we HALAL Studios in november vorig jaar officieel hebben opgericht. Camille Boumans, ons jongste talent, heeft met het tot leven brengen van dit idee een geweldige prestatie geleverd. De samenwerking met het team van Ace & Tate voelde als een echt partnerschap, gezien we nauw samenwerkten met creatief talent van zowel de klant- als de HALAL-zijde. Deze manier van werken is efficiënt en transparant, precies zoals HALAL Studios bedoeld is, en het eindresultaat - de Ace & Tate campagne - bewijst dat de in-house creativiteit, strategie en productie en het nauwe samenwerken met klanten, de weg vooruit is."


Credits

Client: Ace & Tate
Marketing Director: Sean Peron
Art Director: James Cullen
Creative Director: Ruud de Bruin
Creative studio & Production Manager: Charlotte Schoots
Agency: HALAL Studios
ECD: Pascal Duval
Head of Studios: Caroline Hagoort
Accountmanager: Julie Cousty
Agency Producer: Bo Polak
Director: Camille Boumans
Photographer: Nick van Tiem
DOP: Sam Vis
Executive Producer: Job Sanders, Gijs Determeijer
Producer: Bo Polak
Production Manager: Djoeke Geijs
Casting Director: By Nuray
Stylist: Lisa Anne Stuyfzand
Make up artist: Kato Fierkens
Editor: Camille Boumans
Sound Design: Audentity
Sound Designer: Niels den Otter
Music Composer: Niels den Otter
Grading: Wietse van Bezooijen
Post Production: The Compound
Post Production Manager: Swaen Nouwen
VFX Supervisor on set: Daniel Falkenhagen Corte-real