Hapsgewijs aan Tafel met Olvarit

12-10-2017 (14:06) - Campagnes

TinyRiot!, MediaCom Beyond Advertising (MBA), Google en enkele bekende Nederlandse bloggers hebben gewerkt aan een innovatieve online campagne van Olvarit, waarin video centraal staat. Het is de bedoeling dat jonge ouders geïnformeerd worden over gezonde voeding voor hun kleintjes.
 
De campagne behelst een serie Youtubevideo’s die verdeeld zijn in 2 formats: hapsgewijs op Onderzoek en Hapsgewijs in de keuken. In het eerste format gaat columniste Nynke de Jong op zoek naar misvattingen en vooroordelen van jonge ouders rondom babyvoeding, in het tweede format gaat kok Caspar op bezoek bij jonge ouders om verse en natuurlijke gerechten te bereiden. Hij laat jonge ouders zien hoe je eten het best kunt bewaren, leuk kunt maken voor je kindje en op verschillende manieren kunt bereiden. De afleveringen hebben bij elkaar al meer dan 900.000 views opgeleverd. 
 

credits

Verantwoordelijk bij klant: Arnoud de Vrij, Sabine Janssen, Noortje Zwart, Lian Brouwer, Loes Wijnen
Mediabureau: Mediacom Beyond Advertising Gijs van der Togt
Bureau: Tiny Riot!
Creative director: Daniel Hendrikse
Strateeg: Kasimir Landheer