Heineken verrast op papier

06-03-2017 (16:42) - Campagnes

 Waarom smaakt Heineken zo verfrissend? Om die vraag te beantwoorden heeft Boomerang Create in samenwerking met INDG en Heineken een verfrissende techniek ingezet: een driedimensionale papieren animatie.

Het brouwen van Heineken bier is niet alleen een ambacht, het is een kunst. Deze kunst verdient een canvas. Papier is de start van vele meesterwerken en daarom is een 3D paper animation gebruikt om het verhaal van het unieke brouwproces van Heineken te vertellen. Deze nieuwe commercial ziet er daardoor niet alleen goed uit op papier, maar ook op je beeldscherm.

 

Credits
Client: Heineken NL
Responsible at client: Paul Tholen, Ana Henriques 
Agency: Boomerang Create
Concept: Jordi van de Bovenkamp, Eldin Fetahovic & Marco van Houwelingen
Art Direction: Jordi van de Bovenkamp (Boomerang Create) & Maxim Goudin (INDG)
Production: INDG
Sound: Soundsright
Production: Aimée Rutumalessij, Benjamin Mcdiarmid

 

Heineken Netherlands | 3D paper animation from Boomerang Create on Vimeo.

https://vimeo.com/207111133