Hele vette selfies bij Tele2

22-09-2017 (10:34) - Campagnes

Tele2 komt met een Snapchat-lens. Met deze lens krijg je instant dikkere lippen dan Kim, grotere ogen dan Ariane en een strakkere kaaklijn dan Selena. Kortom, met deze lens maak je de perfecte selfie. En dankzij unlimited data van Tele2 kun je ook nog eens overal unlimited snappen.


Super Super Super Selfie-lens

De Super Super Super Selfie-lens wordt geïntroduceerd door Roxeanne Hazes, de selfie koningin van Nederland. Roxeanne is onder andere te zien in een kleurrijke en uitbundige video, zoals je van Tele2 gewend bent. Vol met snaps, pugs en friet smileys.


overdadig

Emilio de Haan, Madelon Uljee Creatieve Directie INDIE Amsterdam/CODE D'AZUR: “Het was te gek om met elkaar en Snapchat de ultieme Tele2 selfie lens en campagne te ontwikkelen. Hij is net zo dik en overdadig geworden als gehoopt, net als de bijbehorende clip met Roxeanne.”.


Danielle Snoeij, Head of Brand Tele2: “De Super Super Super Selfie-lens is niet alleen heel erg Fun Rebel Tele2, maar ook nog eens superhandig. Je bespaart er minstens vijf mislukte selfies mee. En dankzij onze unlimited data, kun je ‘m ook nog eens unlimited sharen.”.


De lens en campagne werden ontwikkeld door INDIE Amsterdam en CODE D’AZUR. De soundtrack voor deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met Roxeanne, haar vaste producer Arno Krabman en Paul Laffree.


Naast de videoclip en de lens, die te gebruiken is in Snapchat, kun je de Super Super Super Selfiecampagne tegenkomen in outdoor, trams en radio.


credits

Creative Agency: INDIE Amsterdam, CODE D’AZUR
Verantwoordelijk vanuit Tele2: Danielle Snoeij, Marc Koopmanschap
Productiemaatschappij: AG Producties
Music: Arno Krabman & Paul Laffree
Zang: Roxeanne Hazes
Regisseur: Kevin Boitelle
Producer: Allen Grygierczyk
D.O.P.: Thijmen Doornik
Editor: Amber Hooijmans
Art department: Hanneke Wind
Styling: Indiana Roma Voss
Post-Production: de Grot
Grading: Joppo in de Grot
Muziek mixage: Audentity