Herintroductie denimmerk Tripper

05-04-2017 (10:42) - Campagnes

Het Nederlandse jeansmerk Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering  van dit jeans- en fashionmerk start met een nieuwe campagne getiteld ‘Stretch your horizon’, met in de hoofdrol drie Nederlandse vrouwen die letterlijk hun grenzen hebben verlegd.


In persoonlijke videoverhalen vertellen zij over hun gevoel van vrijheid en de ontwikkelingen die zij hebben meegemaakt.  De campagne is online te zien op diverse Sanoma-titels en blogs. Strategie en concept komt van de Eindhovense vestiging van Fama Volat.

Tripper richt zich op de Nederlandse vrouw tussen de 25 en 55 jaar, die een ideale pasvorm willen combineren met een eigentijdse uitstraling. Tripper was in de jaren 80 het eerste denimmerk voor vrouwen.

Met deze campagne wil Tripper uitdragen dat zij gelooft in de schoonheid van vrouwelijke vrijheid. Want je bent op je mooist als je je vrij voelt. Vrij om te gaan en staan waar je wilt. Om te zeggen wat je wilt. Om te doen wat je wilt en om te dragen wat je wilt. Tripper geeft je die (bewegings) vrijheid. Door de ontwikkeling van haar super stretchy jeans.

 

 
De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.