Hero Baby en Dept brengen ode aan ietwat onhandige ouders

06-06-2019 (12:43) - Campagnes

Hero Baby heeft, in samenwerking met Dept, een nieuwe merkcampagne gelanceerd. Onderdeel daarvan is een merkfilm, waarin kersverse en aanstaande ouders worden gevolgd in nieuwe, intieme en soms onhandige situaties. Hierin worden nieuwe vaders en moeders gerustgesteld en aangemoedigd te vertrouwen op henzelf en de liefde voor hun kind.


De merkfilm biedt een inkijkje in de nieuwe levens van échte ouders, met als rode draad een gevoel waar veel vaders en moeders mee te maken krijgen: de onzekerheid of je alles wel goed doet. Deze pure weergave van het ouderschap is neergezet door regisseuse Nina Aaldering, begeleid door de voice-over van Anna Drijver, zelf mama-to-be.


'Wij geloven dat voeding een belangrijke rol speelt in het verloop van een nieuw leven', aldus Marian Raatjes, Brand Manager bij Hero Baby. 'Maar we realiseren ons ook dat het allerbelangrijkste - zorg, aandacht en liefde - alleen de ouders kunnen bieden.'


Claudia Pieper, Digital Manager Hero Baby: 'Op ons redactionele platform ‘Mama is Alles’ laten we met inspirerende en herkenbare content zien dat we als merk naast jonge ouders staan. En met deze campagne dragen we onze boodschap nu ook actief uit naar de buitenwereld.'


credits

Verantwoordelijk bij Hero Baby: Claudia Pieper, Annemarie Lettinga, Marian Raatjes en
Dionne van Delft-Vugs
Bureau: Dept Agency
Strategy: Robin Wallaart, Valentijn Spek
Concept: Chris Römer
Script: Kim Triesscheijn
Account: Eric van der Avoird
Project Manager: Lotte van der Leegte
Agency producer: Bianca Licher, Romy Onderwater
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Erik Mertens
Director: Nina Aaldering
Camera: Stephan Polman
Edit: Nicolaas Kroone
Grading: Captcha, Qianwei Tong
Music: Jasper Slijderink