Hoppenbrouwers bouwt aan naam met Omdat Techniek Leven is

14-09-2021 (10:22) - Campagnes

De nieuwe branding campagne van technisch dienstverlener Hoppenbrouwers Techniek gaat van start, met als thema Omdat Techniek Leven is. Vanuit de optiek van een kind laat het bedrijf techniek tot leven komen. Ze brengen hiermee in beeld hoe techniek in ons dagelijks leven is verweven zonder dat we ons er altijd bewust van zijn. De campagne is in lijn met de visie van Hoppenbrouwers om samen met klanten en medewerkers te bouwen aan een toekomst die leeft, voor onze generatie en de volgende.
 
Uiteindelijk moet de campagne bijdragen aan de groeiambitie en naamsbekendheid van het bedrijf. Ook moet deze lading geven aan het merk Hoppenbrouwers en de rol die ze spelen voor mens en maatschappij.

De reclamecampagne is een co-creatie van Hoppenbrouwers Techniek en het reclamebureau Today is Canday. De campagne is te horen of te zien op de volgende kanalen; Radiospot op 538, Radio Veronica, Slam FM en Radio 10, brandend content in samenwerking met DPG-media in landelijke en regionale online nieuwskanalen (AD.nl en ADR kanalen) en op YouTube, Facebook, LinkedIn en Instagram.


Groeiambitie

"Hoppenbrouwers heeft een grote ambitie en groeit naar een landelijke speler. Met onze passie voor techniek ? willen we als familiebedrijf ?een waardevolle bijdrage leveren ?aan de leefomgeving van mensen ?door deze comfortabeler, schoner, ?veiliger en duurzamer te maken. Zo kunnen we de beste partner zijn voor onze doelgroepen en maatschappelijk relevant zijn. In deze campagne komt deze ambitie samen en kunnen we ons merk laden bij onze doelgroepen", aldus Lily van den Berg, Hoofd Marketing & Communicatie bij Hoppenbrouwers Techniek.