Hornbach komt met zes nieuwe commercials voor gedreven doe het zelver

Hornbach komt met zes nieuwe commercials voor gedreven doe het zelver

05-10-2018 (09:34) - Campagnes

Online oriënteren, artikelen reserveren, dezelfde middag ophalen en inladen bij de drive-in. Bij Hornbach vloeit alles in elkaar over: online en offline, assortiment en advies. “We stellen alles in het werk om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken”.


Maarten Post, Marketing Manager Hornbach Bouwmarkt Nederland: “Niet het assortiment, maar die tevreden klant is ons product. We zijn er voor wie weet wat hij nodig heeft en snel aan de slag wil gaan, maar ook voor degenen die advies willen en hulp bij de realisatie van een project. Altijd tegen de laagste prijs, het hele jaar door.


Crossmediale campagne

De basis van de campagne bestaat uit zes tv-commercials. Allemaal opgenomen in de reusachtige bouwmarkten van Hornbach. De nieuwe campagne is vanaf vandaag te zien op televisie en wordt crossmediaal ingezet. De campagne wordt ook onder de aandacht gebracht via radio, out of home, onlinevideo en display, social media en print.


Credits

Agentschap: HEIMAT, Berlijn
Productie: Kanu Film, Berlijn
Regie: André Maat
 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.