Hornbach lanceert nieuwe campagne ‘Dumpen of aanpakken?!'

Hornbach lanceert nieuwe campagne ‘Dumpen of aanpakken?!'

16-07-2020 (09:27) - Campagnes

Oude spullen een tweede leven geven. Het is een grote trend waar Hornbach zich door liet inspireren voor de nieuwe campagne ‘Dumpen of aanpakken?!’. De social first campagne is ontwikkeld door Blauw Gras.
 
Via social media roept de bouwmarkt volgers op om suggesties te delen over upcycling of recycling van gebruikte spullen en oude materialen die ze in de schuur of op zolder hebben staan. De beste ideeën worden uitgevoerd door 'klusfenomenen' StalenGasten, 20tree en Weekend Builders. De komende weken gaan de klusteams aan de slag. Na afloop worden de ‘bouw-to’s’ gedeeld zodat iedereen thuis zelf aan de slag kan gaan.
 
Maarten Post, marketingmanager Hornbach Bouwmarkt Nederland: 'We willen mensen inspireren oude spullen een tweede leven te geven en minder weg te gooien. Want als we met elkaar van deze aarde willen blijven genieten, moeten we er zuinig mee omgaan. Met deze campagne laten we zien hoe je dat aanpakt. Een campagne in Hornbach-stijl waarmee we onszelf profileren als dé bouwpartner voor de meest creatieve projecten.’
 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Maarten Post
Concept: Heimat en Blauw Gras
Productie: Blauw Gras
Partners: 20tree, Stalen Gasten, Weekend Builders