'Ieder z'n Center Parcs'
03-01-2020 (10:31) - Campagnes
Center Parcs wil met haar nieuwe campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ nog beter recht doen aan de uiteenlopende wensen van gasten en potentiële gasten. Want meer tijd doorbrengen met elkaar betekent niet voor iedereen hetzelfde.
De één gaat voor een lange strandvakantie, de ander kiest voor een lang weekend avontuur of voor een midweek ontspannen midden in de natuur. Bovendien kunnen de vakantiewensen óók in hetzelfde gezelschap sterk verschillen. Center Parcs speelt in op het gevoel van vrijheid waarnaar steeds meer mensen op zoek zijn: door volop keuze te bieden uit een rijk aanbod waaruit iedereen zijn ideale vakantie kan kiezen. De campagne is vanaf vandaag te zien op tv en online in Nederland en België.
Center Parcs houdt vast aan de succesvolle pay-off ‘Echt even samen’. Door deze pay-off aan de nieuwe campagne ‘Ieder z’n Center Parcs’ te verbinden, wil zij nadrukkelijker inspelen op de grote diversiteit van haar bezoekers en hun uiteenlopende behoeften.
Deze boodschap draagt Center Parcs in de komende tijd uit in een nieuwe serie tv-commercials en online video’s die vanaf vandaag zijn te zien en in totaal zes thema’s behandelen. De eerste drie tv-commercials behandelen de volgende thema’s: de duur van het verblijf (weekend, midweek of langere vakantie), het type vakantie (avontuur, ontspanning of samen op ontdekkingstocht) en het type omgeving (bos, strand of meer).
Credits
Productiemaatschappij: Since ‘88
PR-bureau: NewsLab
Mediabureau: Mindshare