Initiative Tomorrow waarschuwt voor dropdolheid

07-09-2017 (12:35) - Campagnes

Voor de nieuwe Autodropcampagne heeft Initiative Tomorrow een nieuw kwaaltje ontdekt: dropdolheid. De campagne start vandaag en wordt via TV billboarding, Social en later via Radio uitgerold.
 
Met het thema dropdolheid wil het bureau de speelse uitstraling van Autodrop en zijn consumenten waarborgen. Het idee achter de kwaal is dat je zo gek bent op autodrop, dat je je vergrijpt aan alles wat ook maar enigszins te maken heeft met auto's.
 

anders

Ivo Brand, Marketing Manager Autodrop: ‘Wekelijks krijgen wij de gekste foto’s of reacties binnen van consumenten. Zij beleven echt ons merk. Dit consumenteninzicht hebben we gebruikt voor deze nieuwe communicatiecampagne. Uiteraard is ook de campagne zelf typisch Autodrop: net even anders.’
 

credits

Autodrop: Janna van Dorst, Ivo Brand
Bureau: Initiative Tomorrow
Account: Linda van Geffen
Concept: Chris Römer, Arthur Schotsborg
Productie: Lukkien
Regisseur: Remco Veenbrink
Social: Jantine Agterhuis, Fabian de Vries