InsingerGilissen lanceert eerste campagne met WE ARE Pi

06-10-2017 (10:49) - Campagnes

InsingerGilissen’s eerste, geïntegreerde campagne Every Step of the Way is vandaag gelanceerd. Het werk dat voortkomt uit de creatieve samenwerking met het Amsterdamse WE ARE Pi, laat de vernieuwde positie van de bank in de Nederlandse markt zien.


fusiebedrijf

InsingerGilissen is een fusiebedrijf van Insinger de Beaufort en Theodoor Gilissen Bankiers, twee private banks die op 1 oktober officieel zijn samengegaan. De kersverse bank heeft de ambitie om zichzelf op een eigentijdse manier in de markt te zetten. De keuze voor een creatieve partner viel dan ook op WE ARE Pi, een bureau dat bekend staat om zijn tegendraadse houding. InsingerGilissen vroeg WE ARE Pi om voor Every Step of the Way nieuwsgierigheid te wekken voor nieuwe vooruitzichten maar ook geloofwaardig te blijven voor het huidige klantenbestand. 

 
Het campagneconcept is geïnspireerd door gelaagde schildertechniek en beeldt uit dat, met de juiste begeleiding, elke stap, beslissing en droom kan leiden tot groei. Verschillende kleuren verf die symbool staan voor belangrijke financiële- en levensveranderende beslissingen worden over elkaar heen gegoten om zo uiteindelijk één groot kunstwerk te creëren.