Internationale prijs voor campagne ABN AMRO

Internationale prijs voor campagne ABN AMRO

28-11-2018 (12:01) - Campagnes

LVB heeft tijdens de International Content Marketing Awards een prijs gewonnen voor de campagne 'Vermogens in Nederland', die ontwikkeld werd voor ABN AMRO MeesPierson. Het contentmarketingbureau ging naar huis met een bronzen award in de categorie Best Content Campaign. 


Uit ruim 400 inzendingen uit 130 verschillende landen werd LVB in totaal vijf keer genomineerd. ‘Vermogens in Nederland is in Nederland al meerdere malen bekroond. Het feit dat dit ook internationaal opgemerkt én beloond wordt door een jury van contentexperts, is natuurlijk fantastisch', zegt algemeen directeur Aart Lensink. 'Samen met ABN AMRO MeesPierson en launching partner RTLZ hebben we een grote stap voorwaarts gezet met de inzet van branded partnerships in Nederland.'


Voor de campagne portretteerde LVB negen miljonairs en vroeg hen hoe het is om zoveel geld te bezitten in een van de meest genivelleerde landen ter wereld. Onder meer ex-voetballer Demy de Zeeuw en bitcoinmiljonair Marc van der Chijs kwamen daarbij naar voren. 

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.