Intertoys speelt met nieuwe campagne in op nostalgie en spanning

19-10-2018 (14:28) - Campagnes

Afgelopen week startte Intertoys met de najaarscampagne: ‘Als het maar Intertoys is’. Een campagne door Blauw Gras die zich voornamelijk op social media afspeelt. De campagne draait om nostalgie, de spanning die hangt om het uitpakken van cadeaus en een focus op het speelgoed van tegenwoordig. 


De campagne start met de komst van het nieuwe Speelboek. In de eerste fase wordt er teruggeblikt op de Speelboeken van 1987, 1988 en 1989. We vergelijken het speelgoed van toen met nu en laten kids zien waar hun ouders vroeger mee speelden. Tijdens de tweede fase wordt tijdens een reeks leuke video’s spanning opgebouwd voor ouders en kids. Tijdens de Sinterklaasperiode wordt speelgoed van nu uitgelegd.  Wat tegenwoordig hip is en hoe het werkt.


Naast 24 animaties zijn er ook twee reeksen van drie video’s gemaakt die een brede glimlach op ieders gezicht toveren. In de eerste fase, die inmiddels live is, wordt er door kids teruggeblikt op de Speelboeken van vroeger, in de tweede reeks staan de kids voor dilemma’s waarbij hun geduld wordt getest en keuzes moeten worden gemaakt. Deze reeks gaat begin november live.

Credits

Oprachtgever: Intertoys
Verantwoordelijke Intertoys: Jobien van Strien, Cootje Loogman, Tanya van Hoeven

Bureau: Blauw Gras & Millford & Abovo Media
Strategie: Erik Wiese
Account: Dyon Verstegen
Creatieve directie: Bart Visser
Concept: Richard van Horssen
Design: Jordi van Putten
Projectmanager: Sander van de Bunt 
Regisseur: Martijn Smits
Productie: Gioia van der Fliert en Jennifer Bootsma
Editor: Max Janssen
Camera: Wouter Boes
Licht: Jur Oster
Geluid: Olivier Rekers

 

De video wordt geladen, een moment...duurt het te lang, refresh dan even.