Introductiecampagne PlusDental via STROOM

15-09-2021 (16:03) - Campagnes

Vanaf half september betreedt PlusDental met een grootschalige mediacampagne de Nederlandse markt. Mediabureau STROOM is verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en offline inkoop.
De brand awareness campagne gaat van start op alle grote TV zenders.
 
PlusDental is een van de snelst groeiende MedTech-bedrijven in Europa. Sinds de lancering in 2017 heeft het zich ontwikkeld tot een speler van betekenis. Het hoofdkantoor in Berlijn is de thuisbasis van het tandtechnisch laboratorium met een team van meer dan 150 tandartsen, tandtechnici en productiemedewerkers. Er is een sterke focus op technologie-, data- en productteams, zij zijn de drijfveren voor het succes en spelen een belangrijke factor in de klantervaring en de kwaliteit van het product. Het merk heeft in Nederland 2 eigen klinieken: in Amsterdam en Rotterdam en levert ook aan onafhankelijke partners.
 
Samantha Catsburg, Agency lead STROOM: 'We zijn blij en trots om PlusDental als nieuwe klant te mogen verwelkomen. In een korte periode hebben we de kennismaking en strategie doorlopen en er staat nu een sterke introductiecampagne. De doorzichtige beugels kunnen helpen om je fijner te voelen als mens en het is dan ook fijn om hieraan bij te kunnen dragen als bureau’.
 
Stefano Piccioli, Head of Marketing PlusDental: ‘Voor de introductie in Nederland waren we op zoek naar een partner die snel kon schakelen. De door STROOM gepresenteerde strategie in combinatie met onze visie en doelstellingen komen naadloos overeen. We kijken met vertrouwen vooruit naar een efficiënte en succesvolle introductie van PlusDental.’