Jobbird start campagne om latent werkzoekenden van baan te laten veranderen

05-01-2018 (12:34) - Campagnes

Jan-Peter Cruiming, oprichter van Jobbird: “We zien dat veel mensen te lang in hun functie blijven zitten, vaak uit angst voor het onbekende of omdat ze denken dat het vinden van een nieuwe baan ingewikkeld is. Met deze campagne willen we laten zien dat je via de site en app van Jobbird op zeer eenvoudige wijze een nieuwe baan kunt vinden.”

Cruiming: "Naast het feit dat het voor je ontwikkeling goed is om regelmatig van baan te veranderen, zie je ook dat mensen er bij verandering van baan vaak 5-10% op vooruit gaan qua salaris, dus dat loont de moeite!” Vanaf komende week start de nieuwe campagne van Jobbird op alle zenders van Branddeli: 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike, TLC en VICELAND. 

Jobbird billboard 10s from BrandDeli on Vimeo.