Karvan Cévitam limonade stroomt over straat in Utrecht

29-10-2020 (08:51) - Campagnes

Karvan Cévitam heeft een leuke en opvallende manier gevonden om de nieuwe smaken limonadesiroop van het merk te promoten. In het centrum van Utrecht is een enorme 3D limonadefles van 1.70 meter op een reclamepaneel verrezen waaruit de nieuwe limonadesmaak met munt en limoen van het merk stroomt. 
 
Naast de megafles bestaat de campagne voor de Signature Blends van Karvan Cévitam uit 1.500 analoge OOH vakken om landelijk bereik te genereren en uit DOOH in Utrecht, Eindhoven en Den Bosch. Deze productrange bestaat uit vier smaken van fruit en botanische ingrediënten, die met (bruis)water gemixt kunnen worden.
 
'De inzet van OOH draagt sterk bij aan het doel om merkbekendheid te realiseren en via de felgekleurde proposities proberen we een beetje kleur toe te voegen aan het huidige straatbeeld. De unieke special doet daar nog een schepje bovenop. Hopelijk loopt het water daardoor niet enkel tot op de grond, maar ook door de mond van voorbijgangers, waardoor ze niet kunnen wachten om onze Signature Blends te gaan proberen’, aldus Ruud van Heijst, senior Brand Manager Drinks bij Kraft Heinz.
 
De OOH campagne is tot stand gekomen in samenwerking met Publicis Groupe (Vivaki / Starcom), KraftHeinz, Vice Virtue en Clear Channel Nederland.