Kick-off campagne French touch 'La Belle Vie'

Kick-off campagne French touch 'La Belle Vie'

13-02-2018 (13:47) - Campagnes

In aanwezigheid van de Franse Ambassadeur in Nederland is vandaag de campagne French Touch “La Belle Vie” officieel gelanceerd in Nederland. French Touch “La Belle Vie” is een grote internationale campagne waarin de Franse art de vivre centraal staat. Dit jaar wordt de campagne voor het eerst in Nederland georganiseerd.

De introductie van de campagne vond plaats in Amsterdam in het bijzijn van CEO’s en directieleden van merken die deelnemen zoals Total, L’Oréal, TUI, Pierre & Vacances en ClubMed.

Daniel Teboul, Algemeen Directeur French Touch: “Allereerst is French Touch “La Belle Vie” een feest ter ere van de Frans-Nederlandse vriendschap. Nederlanders houden van Frankrijk, dat blijkt wel uit het feit dat er jaarlijks 4 miljoen Nederlanders Frankrijk bezoeken. In partnerschap met de Franse Ambassade in Nederland en een groot aantal commerciële partners, organiseren wij daarom dit jaar de French Touch campagne voor het eerst in Nederland."

Tijdens de campagne wordt er van 20 maart tot en met 20 april een aantal acties opgezet. Zo vinden consumenten in een groot aantal retaillocaties in de vijf grote Nederlandse steden speciale French Touch aanbiedingen. Het gaat hierbij om producten die symbool staan voor de Franse art de vivre. Daarnaast verschijnt voor deze campagne de glossy French Touch “La Belle Vie”, een gratis magazine in een oplage van 120.000.

De campagne wordt afgesloten met een show in Theater Amsterdam op 20 april, waarin artiesten en andere personen uit de Franse en Nederlandse mode- en filmwereld optreden. Bevestigde namen zijn Louane, Ellen ten Damme, Thomas Dutronc en Jean Charles de Castelbajac. Ivo Niehe zal de avond aan elkaar praten. 

De Franse Ambassadeur in Nederland Philippe Lalliot was persoonlijk aanwezig bij de kick-off van de campagne in the Harbour Club Amsterdam Oost. Hij haalde de eeuwenoude samenwerking aan: “Als Franse Ambassade in Nederland zijn wij bewust partner in deze campagne, die de hechte band tussen Frankrijk en Nederland nog eens benadrukt. Het is een unieke samenwerking door de enorme diversiteit aan partners uit de culturele, food- en reisbranche. Met French Touch La Belle Vie hopen we Nederlanders te blijven interesseren voor de Franse manier van leven.”