Kinderen helpen CompaNanny bij wervingscampagne

21-09-2018 (17:38) - Campagnes

Onlangs ging Kinderopvangorganisatie CompaNanny van start met een nieuwe positionering en bijbehorende nieuwe campagne. Inmiddels zijn de pijlen van CompaNanny gericht op het werven van heel veel nieuwe pedagogisch medewerkers. CompaNanny groeit hard en dus zijn ze hard op zoek naar de beste Nannies van Nederland. Daarbij roept CompaNanny de 'hulp' in van haar kinderen. Zij spelen de hoofdrol in een originele wervingscampagne die vandaag losgaat op verschillende social-kanalen (FB, Insta, LinkedIn).


CompaNanny gaat van start met Pim. Pim vertelt wat zijn dromen en ambities zijn en wat ie daar allemaal voor nodig heeft. En waarom potentiele medewerkers maar beter naar CompaNanny kunnen komen. Want daar maken ze kennis met CompAcademy. CompaNanny's eigen opleidingsinstituut waar je je als nanny kunt blijven ontwikkelen en continu wordt bijgespijkerd op de nieuwste pedagogische ontwikkelingen.


Na Pim komen nog veel meer kinderen aan het woord die alle aandacht geven aan nieuwe proposities waarmee CompaNanny echt het verschil blijft maken. Daarmee laat CompaNanny zien dat kinderopvang anno nu continu in beweging is. 


credits

Bureau: Brandstof360
Creatie: Martin Boomkens en Kiona de Vries
Strategie: Marianne Stok
Klant: Karlijn van Oorschot, Liesbeth Cornielje, Elles van den Berg
Productie www.juliusrooymans.nl