KLM focust met nieuwe Werelddeal Weken op persoonlijke reisbehoefte

09-01-2020 (14:15) - Campagnes

KLM heeft het concept van de KLM Werelddeal Weken vernieuwd. De campagne heeft de pay-off ‘Altijd een Werelddeal voor jou’ en is ontwikkeld in samenwerking met creatief digitaal bureau CODE D’AZUR.
 
Het vernieuwde concept is een ‘digital first’ campagne en bestaat naast online video, digital OOH, e-mail, display en social media ook uit radio, print en TVC’s. De Werelddeal Campagne is inmiddels van start gegaan. KLM wil haar klanten een persoonlijke reisbehoefte bieden en dat begint al bij inspiratie voor de reis en het boeken daarvan.
 
In de eerste fase van de campagne is een kiesconstruct geïntroduceerd. Dat betekent dat de consument bij elke uiting voor een keuze wordt gesteld. Johannesburg of Kuala Lumpur? Een stedentrip of een strandbestemming? Naar aanleiding van deze keuzes wordt hen gepersonaliseerde content geserveerd en een gepersonaliseerd aanbod gedaan, ook in de volgende fases van de campagne. Met deze reisdata kan KLM steeds beter voorzien in de persoonlijke reisbehoefte. Klanten die geen keuze maken, krijgen een standaard (niet gepersonaliseerde) boodschap te zien.
 

KLM Werelddeal Weken: Johannesburg & Kuala Lumpur 20" from CODE D'AZUR on Vimeo.