KNB benadrukt veelzijdigheid van notaris in campagne

10-06-2021 (09:56) - Campagnes

Wie aan de notaris denkt, denkt aan een akte. Terwijl het beroep veelzijdiger is dan alleen de juridische kant ervan. Met de campagne ‘Voor alle momenten die vragen om de notaris’ staat de Koninklijke Notariële Beroepsorganisatie (KNB) stil bij de talloze momenten die hebben geleid tot dat ene, allesbeslissende moment.
 
Tekenen voor je droomhuis of de huwelijkse voorwaarden. Het testament opstellen, een bedrijfsovername van vader op dochter of een internationale fusie. Het ene moment vraagt om vasthoudendheid en een rechte rug, het andere moment om betrokkenheid of verbinding. Afhankelijk van de situatie, vraag en betrokken partijen past de notaris toe wat er nodig is. 5 verhalen leggen de basis voor de overkoepelende campagnevideo en worden ook via verschillende print- en online uitingen ingezet.
 
De empathische campagne sluit aan bij de strategische agenda van de KNB, die bouwt aan de toekomstbestendigheid van het notariaat.


Credits

KNB: Jeroen Ouendag, Thijs Flokstra
Strategie & Creatie: Kaliber Interactive
Productie: Bruut Amsterdam
Media: Rob van Kan, Digital Media Enzo